marți, 20 mai 2008

underwear

unul dintre marile mele fetishuri il reprezinta chilotii. ai mei sau ai altora. cat de sexy arata un barbat in chiloti, ah! anii trecuti imi tapetasem peretii camerei cu reclame din reviste care aratau barbati in chiloti. si ce barbati, numai bucati superbe. toti amicii care veneau erau innebuniti dupa afisele mele si ma intrebau cum de rezist cu aceste tentatii in cametra. simplu, le tratam exact ceea ce erau, niste imagini. ma obisnuisem cu ele. singurul mic regret pe care il puteam avea era ca acesti superbi barbati ramaneau doar o fantezie si nu deveneau realitate. mi-ar fi placut sa le ating minunatele corpuri, sa le simt musculatura, sa le dau chilotii jos si sa mi-i dau si eu jos. ha ha ha! cui nu i-ar fi placut asa ceva? dupa cativa ani am inlocuit barbatii cu hartile. nu ca as fi depasit faza cu fetishul meu asupra chilotilor. insa uneori simt nevoia unei schimbari de decor.
unul dintre prietenii mei imi aduce chiloti mai tot timpul cand pleaca in strainatate. jumatate dintre ei sunt primiti de la el. am tot felul, de la simpli, clasici, colorati, cu modele, boxeri. recent si iubitul meu mi-a facut cadou un set de doi boxeri foarte frumosi. imi fac fundul bombat. da, la capitolul asta stau bine.
sunt absolut fascinat sa merg la piscina, sa admir barbatii care arata bine, care au pachet generos. privirea mi se indreapta cu precadere in zona slipului. imi place sa ghicesc ce se ascunde acolo. uneori poti avea adevarate surprize. mai apreciez pieptul sau picioarele, mai ales daca sunt bine dezvoltati. este o reclama la nu stiu ce banca care arata mai multi poloisti stand in picioare intr-un bazin fara apa. ah ce reclama hot, o adevarata incantare pentru imaginatia noastra. iti vine sa-i lingi ca pe o delicioasa acadea, insa ramanem doar cu privitul si atat.

Niciun comentariu: