sâmbătă, 24 mai 2008

jasmine

iasomia, aceasta gingasa micuta floare alba, este una dintre florile mele preferate. iubesc mirosul lor unic, inocent, curat, puternic. de fiecare data cand imi iese in cale o tufa de iasomie ma opresc si inspir parfumul lor. nu demult i-am dus iubitului meu o mica ramurica de iasomie, de i-a parfumat toata camera. nu sunt adeptul ruperii florilor, ele se simt mai bine acolo unde sunt in mediul lor natural, sa le lasam sa creasca acolo, punerea lor in vaza nu este decat o moarte lenta. in gradinina bunicii aveam cateva tufe de iasomie, imi facea o deosebita placere sa ma las purtat de gingasul lor parfum. pur si simplu m-as ortavii cu mirosul lor. insa nu e cazul, vreau inca sa traiesc.
am cateva ceaiuri verzi sau negre cu iasomie. le savurez de fiecare data. sunt un mare bautor de ceai, cu precadere cele verzi. mai ales ca contin antioxidanti, ajuta la slabit si chiar sunt gustoase. pe micuta mea masuta se afla intotdeauna ceainicul, canile si farfurioarele de ceai. am un mic ritual al ceaiului. am citit cateva carti despre arta asiatica a ceaiului, am aflat atatea lucruri interesante despre cultura si modul de preparare al ceaiului. incerc sa-mi aduc un plus de fericire in viata cu aceasta mica savoare. lucrurile mici, pline de esenta, pot aduce atat de multe satisfactii.
colectionez mici cutiute metalice cu diferite desene pe ele, adevarate lumi de povesti, in care tin frunzele de ceai pe care mi le cumpar in special de la carturesti. ei au o mare varietate de ceaiuri. arata foarte bine magazinul lor, ma refer la cel de pe magheru-artur verona, acea casa impunatoare, majestuoasa, care inca mai pastreaza parfumul anilor interbelici. ma simt bine in magazinul lor, vanzatorii sunt amabili, culti, simpatici.
pure poison de la dior contine o mare cantitate de iasomie in formula sa, dezvaluind cu voluptate acesta fermecatoare mireasma. mirosul aparent inocent te captiveaza prin misterioasa seductie irezistibila, purtandu-te prin alchimia unei senzualitati luminoase. o revelanta poveste cu zane nicicand relatata inainte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

uhh, am baut la ceai verde,am facut adevarate 'cure'acum cativa ani..cred c-am exagerat putin pt acum inca nu m-am reobisnuit cu ideea sa-l consum din nou..sunt inca 'prudent' in ma reimprieteni cu el:) dar il recomand tuturor..m-am simtit super bandu-l..