joi, 22 mai 2008

(star) sailor's

toti gayi au fetishuri cu uniforme. army, politisti, marinari, pompieri, muncitori in salopeta, leather. ale mele sunt cu marinari. de mic m-au atras marinarii si uniformele lor. in anii '80 prin august cand se sarbatorea cu mare fast ziua marinei, mergem cu familia la parada marinarilor pe care ii sorbeam din priviri. mai ales la demonstratiile de innot. efectiv ma inmuiam de dorinta, mama intrebandu-ma tot timpul daca ma simt bine, daca nu mi-e rau din cauza caldurii. de-ar fi stiut ea care era adevarata cauza, ce ganduri perverse imi treceau prin minte inca de pe atunci.
culoarea mea preferata este albastrul, toate nuantele de la bleo la bleomarin sau chiar indigo. in garderoba mea jumatate din haine sunt de culoare albastra. sunt innebunit dupa ochii albastri. trei dintre fostii mei iubiti au ochii albastri. din pacate eu am ochii caprui, bunica din partea mamei are ochii albastri insa genetica a vrut ca aceasta caracteristica sa nu fie transmisa mai departe.
nicole kidman in filmul "eyes wide shut" avea fantezii erotice cu un superb marinar. ohhh, cine nu ar avea fantezii orgasmice cu asa ceva. da,vreau sa fiu violat de un superb marinar dotat.
kylie in noul show a inclus un act cu marinari. magnific, splendid. jean-paul gaultier si-a pus in practica prin costumele create toate fanteziile. de fapt inca de prin anii '90 el a dat o noua definitie stilului sailor's ridicandu-l la nivelul de cult, revolutionand moda. ca sa nu mai spun de superba sticla si reclama parfumului "le male". adevarat cult. printre zecile de sticlute de parfumuri pe care le am, le male ocupa un loc aparte.
celebrul cuplu de artisti gay pierre et gilles prin lucrarile lor de pictura si fotografie au exploatat la maxim conceptul sailor's, realizand adevarate capodopere. m-am uitat mai demult pe un catalog de-al lor, wow, superi geniali. romantici-expresionisti-suprarealisti.
si pet shop boys au adus tribut imaginii marinaresti in clipurile lor, creand un original decor vizual de colaj suprarealist sailor-pop art. go west.

Niciun comentariu: