miercuri, 21 mai 2008

levi strauss 501 vs. cowboys

un alt mare fetish pe care il am sunt jeansi levi strauss, in special modelul clasic 501. am cateva perechi care vin atat de bine pe mine si ma fac horny. sunt niste clasici in viata. efectiv ii iubesc. sunt sigur ca celebrul cowboy din reclama marlboro poarta levi's. cat de macho arata, wow... cat as vrea sa ma prinda cu lasoul, sa ma lege si sa ma violeze. modeste fanteziile mele, nu?
cred ca mi-a placut prea mult brokeback mountain, ha ha ha. frumosi baietii, pacat ca Heath Ledger nu mai este printre cei vii. chiar era un actor talentat. am plans cand am aflat ca a murit. uneori in viata se intampla accidente stupide cu urmari grave si ireversibile care lasa urme adanci in sufletul nostru. foarte trist, insa trebuie sa avem putere sa depasim orice greutate, sa trecem peste orice situatie, sa nu ne lasam innecati in durere, suferinta, drama. de noi depinde sa reusim. imi spun tot timpul: nu sunt o drama queen. si cum zice vorba aia: ce nu ma omoara ma face mai puternic. c'e la vie, vorba francezului.
revenind la jeansi, ca de la asta am plecat, sunt practici, sexy, rezistenti, se adapteaza cu brio oricarei situatii si ne fac fundul misto. calitati incontestabile pe care le cautam si in partenerii nostri.
o alta marca de jeansi care m-a cucerit este diesel. am doar o pereche, insa sunt super stylish. imi place firul de ata rosie din cusatura lor. nu ma dau in vant dupa produsele italienesti, insa au cateva branduri de renume. bravo lor. bine zice sloganul diesel : “For Successful Living”.

Niciun comentariu: