marți, 20 mai 2008

doggie style

am vazut recent noul mini concert al madonnei de la new york, dat cu ocazia lansari celui mai proaspat album "hard candy". experta a exchibitionismului, a afisat o imagine provocatoare de fata rea si a vrut sa arate cu tot dinadinsul ca este intr-o forma de zile mari in ciuda varstei de aproape 50 de ani. asa cum bine stie ea sa zica, varsta e doar un numar, important e cum te simti si ea stie sa se simta bine. mai mult chiar, ne face si pe noi sa ne simtim bine. imbracata in negru, sexy, usor sado-maso, a adus publicul intr-o stare deliranta de transa. mai mult ca sigur cu toti ne-am fi dorit sa fim acolo. nu s-a sfiit chiar sa ingenuncheze pe scena si sa danseze robotic, doggie style. mmmhhh! imi place mult aceasta pozitie. parca tot ea spunea in erotica: If I take you from behind... da, ce frumos ar fi...
eu sunt un mare fan madonna, o preciez pentru capacitatea de a se reinventa ca imagine, look, sound, ca ramane in top cu fiecare album pe care il scoate, este o femeie desteapta si puternica. albumele ei chiar nu sunt rele deloc. le ascult cu o deosebita placere de fiecare data, nu ma plictisesc si-mi dau energie. inca sper ca va veni vreodata in bucuresti pentru un concert. daca kylie a putut, de ce nu ar putea si ea. speranta moare ultima. strike a pose, vogue!

Niciun comentariu: