miercuri, 21 mai 2008

nu-di-ty

este vara, caldura mare, punem cat mai putine haine pe noi sau chiar deloc, depinde de context si asteptam cu nerabdare binemeritatul concediu care sa ne duca la mare, munte sau prin alte meleaguri mai pitoresti. numai in bucuresti sa nu stai ca nu prea ai ce face pe aici. aerul e torid, soarele arde, baietii s-au tras la pantaloni scurti, mmm nice, unii au craci misto. asa ca o simpla plimbare pe bulevard sau parc iti poate aduce destule satisfactii vizuale. o privire discreta sau chiar mai insistenta nu ar trebui sa deranjeze pe nimeni, din contra cel vizat ar trebui sa se simta flatat, ca doar ma uit la cineva frumos, nu o uratanie.
bine spunea george michael : "let's go outside in the sunshine I know you want to, but you can't say yes / let's go outside in the moonshine take me to the places that i love best. stie el bine ce stie.
pe caldurile astea stau mai tot timpul gol in casa, ma simt cel mai bine asa dezbracat. nu mai suport hainele care-mi dau senzatia ca se lipesc de mine. fac cateva dusuri pe zi, sunt un pic obsedat de curatenie. mai ales ca am cateva geluri de dus care imi plac mult si-mi rasfat simturile cu ele.
cand merg la vama fac numai nudism, nu ca as fi exchibitionist, insa ma simt liber asa. senzatiile pe care le simt cand innot gol in mare sunt divine. imi place la vama, stau cu cortul, ma relaxez, sunt mai aproape de salbaticia naturii si de natura umana. intotdeauna sunt destui masculi la care-mi clatesc ochii si-mi stimuleaza imaginatia perversa. cu unii chiar reusesc sa ajung in cort sau prin boschete pentru o portie de sex rapida. ce poate fi mai placut de atat? i'm a bitchy boy.
radiohead au pe ultimul lor album o piesa lenta, senzuala, cu un ritm obsesivo-sacadant:"nude". ma pune in transa piesa asta. am albumul de 9 luni, il ascult des cu mare placere, nu m-am plictisit de el. mi se pare cel mai bun disc al lor. thom yorke e genial. casa de discuri care ii scotea pe suede tot nude se chema. imi place acest cuvant, imi starneste imaginatia. vamos a la playa!

Niciun comentariu: