duminică, 25 mai 2008

true love waits

cred ca adevarata dragoste asteapta. sau noi putem sa asteptam atunci cand iubim cu adevarat in situatia in care viata ne desparte de iubitul nostru. il asteptam sa se intoarca.
cu toti cautam dragoste, sa fim iubiti, sa iubim, pentru unii e chiar scopul vietii. de putine ori reusim. uneori ne intrebam: oare chiar merita toata aceasta tevatura numita dragoste? acest raspuns nu-l pot da eu decat pentru mine insumi. fiecare stie mai bine ce simte, prin ce trece, nu pot simtii eu pentru tine.
e o chestiune de sansa sa intalnesti dragostea, persoana potrivita care sa te faca fericit. facem sex cu atatia pentru care nu simtim nimic mai mult decat un spasm de moment, mai ales cand ejaculam. apoi nu stim cum sa ne spalam, sa ne tragem hainele pe noi si sa plecam mai repede de acolo. e cu totul altceva cand facem sex cu iubitul. ne vine sa intram cu totul il el sau el in noi, dupa caz. cand nu ne mai saturam sa-l sorbim din priviri, sa-l tinem in brate ca pe cel mai pretios lucru din lume. cand ne infioara orice atingere din partea lui si ne doare orice mic incident neplacut.
iubirea inseamna daruire, tandrete, fericire, implinire, extaz si multe alte lucruri frumoase. toti scriitorii lumii au scris mii de carti despre iubire. au daruit acestui sentiment adevarate bijuterii literare. si totusi nimeni nu poate spune cu exactitate ce este iubirea. ramane un mister care ne este permis sa il atingem, sa-l traim trup si suflet, insa nimic mai mult. nu exista o definitie, o reteta a dragostei. ea se simte, pluteste in aer, se citeste pe fetele noastre, radiem, ne da o aura speciala. oamenii care iubesc emana bunatate.
dragostea este ca un parfum care pluteste incantandu-ne simturile. just don't leave, don't leave...

Un comentariu:

Anonim spunea...

as putea sa-ti scriu destule..despre ce nutresc...[apropo de subiect]..
..ce sa spun despre 'sansa' de a intalni oameni noi?..nu mi-am acordat inca prea multe [locuiesc intr-un oras mic]..
nutream inca ..dupa 25 de ani [cand m-am 'desteptat] dorinta de a fi al cuiva si de a avea pe cineva..iar in anii din urma am luptat pt ca acesta [aproape] obsesie sa nu se transforme intr-o frustrare..aceea de a vedea cum imi incaruntzesc tamplele..singurel..nevermind, now:)
cred ca este complicat de gasit pe cineva potrivit SI pt ca o data cu varsta cresc pretentiile.. dar sa nu absolutizez..in cazul meu 'cresc' in sensul unui plus de.. maturitate [responsabilitate]
pot si imi place sa cred ca stiu sa le ofer dar nu vreau o relatie inegala..vreau sa si primesc!
...pot sa dau si camasa de pe mine insa trebuie sa am cui.... altfel..mai bine singur!
ps: imi place blogul si initiativa ta..[si am mai vazut 'bloguri]. sa spun ca e mai aproape de..'the way I am..]
c.
:-)