luni, 19 mai 2008

despre mine

cred ca e frumos sa spun mai multe lucruri despre mine, sa ma prezint.
sunt George, am 33 ani, zodia varsatorului, dragut, un om normal, sincer, onest, spontan, sociabil, inteligent, sensibil, puternic, prietenos, boem, optimist, gay. pasionat de muzica britpop, indie, pop, jazz-ul anilor 20-50, mare fan radiohead, coldplay, suede, travis, supergrass, keane, bloc party, editors, massive attack, pet shop boys, madonna, kylie, george michael, goldfrapp, faithless, jamiroquai, portishead, am o impresionanta colectie de nu stiu cate mii de albume de muzica; filme; literatura, citesc carti aproape in fiecare zi, imi cumpar din carturesti de obicei cateva carti pe luna si sunt un mare fan al colectiei cotidianul; revistele republik si time out; pictura franceza impresionista, expresionism, suprarealism; stilul art-deco, art noveau, perioada belle epoque; arta chineza si japoneza; decoratiuni interioare; harti; ceaiul verde cu diferite arome, in special cel de iasomie; ciocolata; marea; florile si nu in ultimul rand parfumurile. plus multe alte lucruri marunte care au valoare si esenta. viata e frumoasa, nu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

f cool blogu tau. si pozele..............desi am crezut ca esti tipa, pana am apucat sa citesc tot blogu:)). i just want to say beeing gay is ok:P, i am a gay friendly girl. keep up the good work. btw, I love ikea:)

adjuvant spunea...

https://www.youtube.com/watch?v=692QlOQytTY