marți, 6 ianuarie 2009

polyester

totul este inghetat. palatul de clestar a devenit realitate cotidiana. sunt numai valori negative in termometru, e gerul bobotezei. pentru ca sunt friguros, nu mai stiu cate pulovore si bluze sa pun pe mine ca sa-mi fie cald, sa simt cat mai putin acest frig care iti intra in oase. un bun aliat impotriva frigului este ceaiul, multele cani de ceai pe care le beau zilnic. tin cana cu ambele palme si-mi incalzesc mainile iar cand beau imi incalzesc sufletul. este minunata aceasta licoare aurie.
mi-am luat de la ikea o patura din polyester care are un model interesant, sunt niste picaturi care curg una dupa alta ca niste lacrimi, picaturi verzi ca frunzele copacilor. imi place aceasta patura pentru ca este pufoasa, moale, usoara, calduroasa si vesela. si ursuletilor le place :-). polyesterul este noul meu fetish. acest banal material sintetic imi mangaie simturile. este numai bun pentru aceasta iarna. i'm ok by myself.

Niciun comentariu: