marți, 27 ianuarie 2009

green, life, pleasures

desi suntem in toiul iernii cand ar trebui sa avem multa zapada si destule grade sub zero, iata ca aceasta iarna seamna mai mult cu o toamna tarzie. sunt unele zile cu soare si chiar 10 grade in termometre iar atunci imi place sa ies la o plimbare in oras sau prin cismigiu, insa mai sunt si zile cenusii, friguroase, cand e vreme tocmai buna de stat in casa si facut ceva pentru propriile placeri. pentru mine asta inseamna sa stau in minunata mea mansarda unde ascult muzica, beau ceai, citesc o carte sau rasfoiesc o revista si ma uit la un film. sunt un maestru in a-mi crea o atmosfera gen chill out si a-mi satisface hedonismul.
recent am intrat la carturesti si cum nu ma pot abtine in a-mi cumpara ceva mi-am luat un frumos album foto despre china, editat de prestigioasa editura taschen, intitulat china style, pentru ca tot sunt pasionat de decoratiunile interioare asiatice, o cutiuta metalica i love tea, pentru a-mi imbogatii colectia de cutiute si un ceai verde cactus fig. sunt mici placeri pe care mi le permit si care-mi fac viata mai frumoasa.
culoarea verde a inceput sa imi placa tot mai mult, poate si din dorinta de a venii cat mai repede primavara, acest minunat anotimp in care natura se trezeste la viata oferindu-ne o explozie de gingase flori si mult verde. ca sa fiu in ton mi-am luat de la ikea fete de perna in jucause dungi verzi, o paturica verde crud si un covoras cu dungi verzi, iar de la springfield un hanorac verde padurar. totusi nu voi trada culoarea albastra cu toata gama ei de nuante, care ramane prima iubire. imi plac culorile pentru ca imi dau buna dispozitie, energie, optimism si imi incanta ochii. nu-mi pot imagina viata fara culori. tocmai de aceea sunt atras de pictura, mai ales de cea moderna si imi place sa vizitez muzeul de arta sau alte galerii unde simt ca parca ma pierd in imensa frumusete a tablourilor. in acele momente boema mea fire este pe deplin satisfacuta. sometimes life it's so electric.

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.