vineri, 16 ianuarie 2009

seriale, muzici, carti, reviste

cred ca anul 2009 va fi un an bun pentru mine. sunt optimist in ceea ce ma priveste. viata poate fi senzationala atunci cand esti un individualist. toata marea criza economico-financiara despre care vorbeste toata lumea nu ma va afecta prea mult. atata timp cat voi avea acces la micile placeri ale vietii si-mi voi putea permite sa-mi satisfac pasiunile, totul va fi bine.
dupa binevenita vacanta a sarbatorilor de iarna, viata cotidiana a reintrat in normal. pentru mine asta inseamna un nou sezon multicultural.
cotidianul continua sa scoata in fiecare miercuri coloratele carti din colectia literatura, pe care le cumpar cu regularitate, revista time out a revenit oferindu-ne recomandari pretioase, facandu-ne agenda pentru filme, spectacole, concerte, expozitii, festivaluri si alte evenimente la care trebuie sa fim prezenti, iar vesela revistuta glossy j'adore, o mica biblie in randul fashion-istilor, ne prezinta tot ce este nou prin magazine sau tendinte.
in prezent ma uit la doua seriale noi: damages si the dead zone. bineinteles continui nip tuck din care vad cate un nou episod o data pe saptamana. deja am noile albume ale unora dintre trupele mele favorite, albume care vor iesii pe piata in curand: franz ferdinand, morrissey, anthony and the johnsons, animal collective, white lies, the whitest boy alive sau andrew bird. traiasca netul si download-ul care este sursa mea de viata.
au inceput marile reduceri la haine, o sa dau o raita prin magazinele mele preferate din mall baneasa: peek& cloppenburg, reserved, springfield sau pull and bear. trebuie sa-mi iau ceva dragut, nu ca as avea musai nevoie, insa nu pot lasa aceste reduceri sa treaca pe langa mine. ce pacat ca nu avem inca h&m sau c&a. carpe diem.

Niciun comentariu: