luni, 19 ianuarie 2009

teddy bear

nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca imi plac mult ursuletii de plus. am trei: bruno, rocco si vogue, pe care ii consider copilasii mei. am grija de ei, vorbesc cu ei si sunt cuminti. pe rocco, care este cel mai mic, il iau cu mine in rucsac in toate calatoriile.
intr-o revista am citit o mica istorie a ursuletului de plus. se spune ca primul ursulet a fost pus in vanzare pe 15 februarie 1903 in magazinul de jucarii al unor imigranti evrei din new york. sotii morris si rose michtom au ideea de a se inspira dintr-o poveste vanatoreasca conform careia presedintele SUA theodore 'teddy' roosevelt participand la o partida de vanatoare, ar fi refuzat sa impuste un urs. astfel s-a nascut o dragalasa jucarie simbol care a devenit iubita de catre toti copiii.
cu totii am avut in copilarie un ursulet de plus care era jucaria noastra favorita, alaturi de care dormeam si ne era ca un fratior mai mic.

Niciun comentariu: