sâmbătă, 10 ianuarie 2009

i'm gay. do u?

tell me what you don't like about yourself. aceasta este celebra intrebare pe care o pun chirurgii plasticieni mc namara/troy din serialul nip tuck. despre mine nu pot spune ca ar fi ceva care sa nu-mi placa la propria-mi persoana, ci mai degraba nu-mi place intreaga situatie dezastruoasa pe care o traiesc din punctul de vedere al vietii gay din acest oras. nu sunt saune gay sau cluburi cu darkroom asa cum exista in toate tarile civilizate. chiar nu ai unde merge sa faci sex intr-un loc special amenajat pentru acest scop. sunt gay si am nevoile mele pe care vreau sa mi le satisfac. singurele posibilitati existente sunt cele cateva site-uri gay unde speri sa agati pe cineva, ceea ce mai rar se intampla, sa mergi la risc intr-un parc unde risti sa fi batut ori luat de jandarmi sau vreo doua cluburi de profil care exista in oras si unde te poti duce pentru a fi intre ai tai si a te manifesta asa cum simti. cu totii vrem sa iesim out of the closet la un moment dat, sa traim gay, sa ne simtim liberi. crudul adevar e ca aceste lucruri nu se prea intampla. daca te prezinti asa cum esti risti sa produci reactii neprielnice sau chiar violente. oamenii sunt inca plini de prejudecati si acuzatori. imposibilitatea libertatii de exprimare genereaza frustrare, tristete, izolare sau chiar sinucidere. putini sunt aceia care au avut curajul sa iasa in fata, sa se prezinte asa cum sunt sau sa lupte pentru respectarea drepturilor comunitatii. restul se ascund in spatele mastilor, traiesc duplicitar sau chiar nu-i intereseaza. nu vrem sa fim eroi sau martiri, vrem doar sa fim respectati ca oameni, sa nu fim expusi riscurilor. de cate ori nu am fost martorii unor remarci malitioase, jignitoare sau glume proaste cu privire la gay? am tacut malc de teama sa nu ne desconspiram. indiferenta duce la acceptarea situatiei nefavorabile, a reprimarii evolutiei. nu exagerez spunand ca unii gay traiesc adevarate drame.
fiecare dintre noi a calatorit intr-o alta tara mai ales in europa si am vazut cat de bine este sa fi gay acolo, cate posibilitati ai, cat de open mind sunt oamenii si ca nu te lovesti de nici o problema in privinta perceperii de catre societate a orientarii tale sexuale. ma intreb: oare cand vor ajunge romanii la un grad de civilizatie ridicat si isi vor accepta minoritatile? the show must go on.

Niciun comentariu: