marți, 23 decembrie 2008

ceaiuri, carti si cutiute

imi place sa-mi satisfac placerile care sunt necesitati pentru mine. stiu ca suna a hedonism, individualism sau chiar narcisism, insa oare nu asa suntem creati cu totii? imi hranesc nu numai corpul ci si sufletul. recent mi-am cumparat de la carturesti doua carti: mic elogiu al blandetii - mic tratat pentru deliciul intelectualilor si adevarata enciclopedie a prezentului - mic tratat pentru generatia tatuaj. mi se par interesante, educative si culte aceste carti pentru ca abordeaza si analizeaza pe scurt multi termeni, situatii si concepte cu care ne intalnim in viata cotidiana, ii prezinta intr-o maniera directa, concisa, pe intelesul oricui si te pune sa te gandesti la multe chestii pe care de fapt le stii in mare masura, insa niciodata nu le-ai vazut din acel punct de vedere, in toata complexitatea lor sau nu ai facut acele conexiuni. din aceasi serie mai exista cateva carti scoase de editura nemira, pe care eu le-am citit si le am in biblioteca: ghidul lenesului - mic tratat pentru lenesi rafinati; cum am ales libertatea - mic tratatt pentru o viata fara griji; cum m-am lasat de gandit - mic tratat pentru intelectuali epuizati; enciclopedia lucrurilor care ma sacaie zilnic - mic tratat pentru intelectuali agasati; triumful prostiei - mic tratat despre prostia inteligentei si viata ca o teapa - mic tratat antiratare. sunt foarte nostime aceste carti.
pentru ca sunt un mare consumator de ceai, in special verde cu arome, tot de la carturesti mi-am luat cateva pungute cu ceai. am facut o pasiune pentru aceasta licoare. e bine ca au multe sortimente si de fiecare data cumpar diferite tipuri si combinatii pe care le savurez cu mare placere. imi plac si numele date acestor ceaiuri: green garden, temple of heaven, oriental nights, sunday morning, elfentau, tea for lucky ones.
tot de aici mi-am luat si frumoasele cutiute metalice inscriptionate cu fel si fel de desene minunate, cutiute carora eu le-am creat o poveste si le tin aliniate pe rafurile bibliotecii printre carti si parfumuri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hi George :)
I'm glad i know you almost 15 years ago and i know about you're a sensible person with a good soul.
That i love you!