marți, 23 decembrie 2008

seriale

sunt un mare cinefil. nu ma uit la tv, nici nu am asa ceva, insa vad multe filme la pc. uneori vad si 5 filme intr-o zi. am o colectie de cateva mii de filme de care sunt mandru. de ceva timp am inceput sa ma uit la seriale. nu eram un mare fan al serialelor insa m-au prins. anii trecuti am vazut twin peaks, sex and the city si queer as folk. sex in the city l-am vazut de cateva ori, la un moment dat devenise un film ferish pt mine, ma amuza sau de fiecare data cand eram intr-o pasa proasta ori intr-o depresie ma uitam la cateva episoade si-mi reveneam. in ultimul timp m-am uitat la dante's cove, six feet under, the x files, californication, fringe, dexter si nip tuck. celebrele lost si prison break nu vreau sa le vad. ar mai fi 24, csi : crime scene investigation sau grey's anatomy, ca tot imi plac filmele de actiune, suspans si cu crime, insa nu cred ca le voi vedea. ca sa ma prinda la un serial trebuie sa-mi placa actorii, peronajele, actiunea si subiectul. intru intr-un fel de stare simbiotica atunci cand ma uit la un film care imi place. ma atrag relatiile dintre personaje, starile prin care trec si nu in ultimul rand muzica filmului. de multe ori prefer sa traiesc in aceasta fictiune decat in lumea reala.

Niciun comentariu: