joi, 2 octombrie 2014

cad castanele roscate

este octombrie, toamna, castanele roscate cad din castan, imi place culoarea lor tomnatica, nici nu stiu cand a trecut vara, mai ales ca am stat in pat doua luni jumate. marti am fost la spitalul ortopedic medlife pentru un control, medicul mi-a scos din tendon trei fire care ieseau afara prin carne si nu lasau ca rana sa se inchida. m-a durut, m-a dat cu apa oxigenata, betadina si m-a pansat. azi merg sa vada cum evolueaza. de cand mi-a scos cele trei fire imi simt piciorul mai bine, nu mai este asa umflat, sper sa se vindece. ieri am fost la policlinica pentru concediu, dupa la medicul de familie sa-l avizeze, apoi la servici sa-l las la personal. mi-a luat cateva ore pentru ca stai la usile lor si astepti. merg pas cu pas ajutat de o carja, ma doare, ustura, insa e suportabil. trebuie sa merg macar doua ore pe zi pentru a ajuta la recuperarea tendonului care este destul de rigid. nu dramatizez insa de cand mi s-a intamplat acest accident stupid traiesc un cosmar, este greu sa nu poti merge normal. am vazut documentarele moksgm'ol: the quest for the spirit bear, wild asia island magic, wild namibia. azi e innorat.

Niciun comentariu: