sâmbătă, 25 octombrie 2014

a venit iarna cu placinte

a venit iarna. de cateva ore ninge cu fulgi mari. pe acoperisurile caselor s-a asternut zapada, pe jos e flescaraie. beau ceai veerde cu flori de iasomie indulcit cu miere. am inceput serviciul. merg fara carja. miercuri seara am fost cu doua prietene  la restaurantul la placinte de pe stefan cel mare, frumos amenajat inauntru, meniu atragator, am mancat o invartitata cu carne de porc si smantana, o placinta cu mere si am baut compot de fructe de padure dulce si bun. zilele trecute am ajuns la patiseria de pe regina maria colt cu 11 iunie, mi-am luat un strudel cu mere si unul cu branza dulce cu stafide foarte bune. am vazut documentarele east meets west: the story of the ottoman empire, sacred rivers: the nile, the ganges, the yangtze. cam devreme a venit iarna anul acesta, preferam toamna indiana.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vezi ca te ingrasi daca bagi atatea dulciuri in tine si nu se mai fute lumea cu tine :)))