vineri, 31 octombrie 2014

bunica

in dimineata zilei de 26 octombrie bunica mea din partea mamei s-a stins din viata la venerabila varsta de 100 de ani, o luna si cinci zile. luni la pranz am plecat la braila cu masina cu frate-miu cel mare si fata lui cea mare. marti dimineata am ingropat-o pe bunica pe o ploaie deasa si rece. dupa aceea am mers cu totii la un restaurant pentru pomana unde am mancat o ciorba de perisoare calda, foarte buna si o pulpa de pui cu pilaf. dupa masa ne-am intors in bucuresti. bunica a fost singura din familie care niciodata nu s-a luat de mine ca sunt gay, imi spunea: ai grija cu cine umbli ca se intampla atatea. mi-am comandat de pe aoro la un pret foarte bun fan di fendi pour homme la 100 ml, mi-l doream de doi ani, da bine pe mine si multa lume ma intreaba cu ce parfum m-am dat. ieri seara am fost in vizita la o buna prietena la care merg des, am mancat spaghete cu kaizer si paine prajita cu unt si dulceata de cirese amarui. azi la pranz am fost la hilton, m-am futut cu un macedonean frumusel, mai tinerel decat mine, mi-a placut de el. pe seara am mers la unirea unde se desfasoara targul de carte kilipirim, de la polirom confesiuni mi-am luat cartea albumul rusesc, povestea unei familii aristocratice - michael ignatieff, iar de la un stand betisoare hem amber sandal, opium, patchouli, lavender, lord buddha. muzici noi am: 2:54, un live antony and the johnsons, the coral, craig armstrong, damien rice, deptford goth, glass ghost, tahiti 80, un ep live temples, wolf gang.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Misto" alaturare...Ai povestit despre moartea bunicii, dupa aceea despre ce ai halit, iar dupa aceea cu cine te-ai futut :)) N-ai pic de decenta, mai baiatule!