vineri, 10 octombrie 2014

jysk

am fost iar cu tramvaiul 1 la vulcan value center, de la jysk mi-am luat la reduceri un cearceaf bleu protectie saltea cu elastic, un cearceaf tricot albastru cobalt tot cu elastic pe care dorm si un servet de masa din bumbac mov inchis. au lucruri pentru casa dragute la jysk. apoi am mers la kaufland de mi-am luat compot de ananas, conserva de fasole cu carnat, supe instant la plic, crema de branza cu ierburi, iaurt cu fructe, lapte, baton de ciocolata fagaras cel mare si un pachet de cafea segafredo intermezzo. au inceput noile sezoane american horror story freak show, primul episod e superb, jessica lange este absolut magnifica si arrow. david lynch a anuntat ca in 2016 vor fi difuzate 9 episoade noi din twin peaks ce vor continua actiunea ramasa in suspans in urma cu 25 de ani. acest anunt a isterizat fanii din intreaga lume, cu totii asteptam nerabdatori continuarea twin peaks.

Niciun comentariu: