joi, 2 octombrie 2014

rosu burgund, mov lavanda

azi am mers la medlife pentru pansat, rana arata mult mai bine, s-a dezumflat, nu mai este rosie zona, a inceput sa se stranga, acele fire nu lasau sa se vindece. in doua zile s-a reparat cat nu a facut intr-o luna medicul de la floreasca. m-am suit in tramvaiul 1 si am mers pana la vulcan value center pentru magazinul jysk, ma interesa sa cumpar un covor tesut rosu burgund, un prosop mov lavanda, o lenjerie de pat frumoasa, insa nu am gasit nimic care sa-mi placa. am intrat in h&m si mi-am cumparat un tricou basic culoarea ruginei, mi se pare interesanta nuanta asta mai ales acum toamna, un set de 3 boxeri uni: gri deschis, grena, negru si un set de 5 sosete uni in culorile mustar, ruginiu, visiniu, verde inchis, negru. apoi am intrat in dm unde aveau reducere de -15% la toate produsele, mi-am luat un sapun lichid alverde cu lavanda si nalba, un sapun solid alverde cu lavanda si deospray anti-transpirant balea men fresh. dintr-un second hand mi-am luat doi ursuleti dragalasi. apar noile parfumuri lolita lempicka sweet, signorina leather edition si emozione salvatore ferragamo. am vazut cel mai recent concert kylie at itunes festival, superb, cata eleganta, rafinament, profesionalism, m-a incantat.

Niciun comentariu: