luni, 20 octombrie 2014

family reunion

am fost la mama la braila pentru doua zile in weekend cu masina unui prieten a lui frate-miu mijlociu. intamplarea a facut sa vina si fratele meu cel mare cu copiii insa a stat doar cateva ore. am mers cu totii intr-o scurta plimbare sa vedem dunarea care era murdara, tulbure, mi s-a parut mai straina ca niciodata, apoi am intrat intr-un restaurant irish pub unde am mancat o pizza. duminica dimineata am mers cu mama la piata, am ajutat-o cu caratul cumparaturilor. am mancat ciorba, mancare de pastai cu carne de porc, copanele si ficatei de pui la tigaie, oua fierte, prajitura cu gem. de la accident m-am ingrasat 4 kg, vreau sa slabesc ca nu-mi place asa. de la h&m promenada mi-am luat un tricou basic divided blue albastru-verde inchis, o geaca destul de groasa neagra, calduroasa, din afi cotroceni de la deichmann incaltaminte neagra din material textil moale, imblaniti pe dinauntru, cu care vreau sa stau la servici pentru ca nu ma jeneaza in spate la tendon si arata elegant, de la carturesti romanul tuareg scris de alberto vazquez-figueroa, editura polirom colectia top 10+, iar de la dm un nou gel de dus balea white passion cu aroma de flori albe si fructe de acai, miroase frumos dulce-acrisor, floral-fructat. intr-o saptamana trei persoane mi-au spus ca poate accidentul meu este un semn ca ar trebui sa schimb ceva in viata mea. nu simt nevoia sa schimb nimic. am noile albume the coral, deptford goth si un live lamb. 

Niciun comentariu: