miercuri, 8 octombrie 2014

ikea

afara ploua marunt, sacaitor, de ieri, ca o matase de apa ce curge continuu, e o vreme mizerabila si e frig. luni am fost iar la ikea de m-am luat doua cearceafuri simple bleumarin si rosu, o perna moale, un abajur alb din hartie de orez, o rama foto albastra in care am pus o imagine cu lavanda si o cutie din plastic verde practica si incapatoare. ieri am fost la pansat la medlife, rana arata mai bine, se strange. am vazut filmul lucy, interesant, imi place scarlett johansson. a inceput un nou serial: the affair. am noile albume broken records, fictionist, johnny marr, kele, ok go, paul smith, thom yorke. in magazinele de haine nu am mai vazut nimic pe stilul meu. aseara am dat o tura prin afi. un prieten mi-a dat pamant de flori, am pus semintele de lavanda, sa vad ce iese. am testat la douglas noul ch men grand tour carolina herrera foarte interesant, oriental condimentat, cu ceai mate, scortisoara, piele si lemn de mahon.

Niciun comentariu: