sâmbătă, 11 octombrie 2014

amenajarea camerei

ieri am fost la militari shopping, am intrat in new yorker unde am gasit la reduceri pulovere fine, frumoase, mi-am luat doua, unul bleumarin cu gatul rotund, altul negru in anchior, apoi am fost la jysk de mi-am luat un mic prosop rosu de fata pentru ca nu vreau sa ma mai sterg pe fata si maini cu prosopul de corp care se usuca mai greu, un covoras de baie rosu in bumbac, o protectie saltea care arata ca o pilota mai subtire, toate erau la reduceri, iar la urma am intrat in auchan de mi-am luat suc zeus si doua sandvisuri. m-am intors acasa incarcat si destul de obosit, insa nu am stat mult si am plecat la ikea de mi-am luat o mica noptiera din lemn pe care am pus-o sub chiuveta, am incarcat-o cu conserve, cafea, ladita verde cu mancare si alte lucruri utile. acum am o camera amenajata frumos, imi place. traficul este infernal, se merge bara la bara pe statii intregi, se pierd ore si nervi in acest trafic sufocant. sunt prea multe masini in acest oras. am noile albume ok go, stars, u2 si noul single the kooks.

Niciun comentariu: