duminică, 12 octombrie 2014

delicatese

ieri a fost o vreme superba, destul de cald, am plecat la plimbare prin centru, am intrat la anticariatul ex libris mi-am luat o interesanta carte ilustrata endless path buddhism, doua albume despre klimt si van gogh din seria the great artists collection ce contin 6 reproduceri a celor mai cunoscute picturi ale lor pe care le pot inrama, alte doua albume tot cu gustav klimt si vincent van gogh din seria masterpieces of art, cartea de partea chinei - ian buruma mi s-a parut foarte interesanta la prima rasfoire si un lavender greetings card calendar pe care l-am pus deasupra chiuvetei. in piata universitatii este un cort mare alb in care se desfasoara asia fest dedicat promovarii valorilor culturale ale continentului asiatic, sunt standuri cu produse din china, coreea de sud, india, indonezia, japonia, thailanda, turcia, vietnam si cateva restaurante fast food cu produse specifice acestor tari asiatice. m-am oprit la standul indiei de mi-am luat doi elefanti de marimi diferite din rasina pictata, sunt foarte frumosi, veseli, cu trompa in sus, iar de la standul turciei mi-am luat un mic vas decorativ negru din ceramica pictata manual cu lalele rosii cu varful ascutit, un suport pentru pahar din ceramica pictata cu lalele si garoafe si un mic magnet din ceramica cu imaginea celebrei ayasofya istanbul. o sa mai trec la acest festival pentru ca am vazut lucruri frumoase. am luat 137 care ma lasa in fata unui lidl din drumul taberei imediat dupa plaza, mi-am luat mai multe bunatati: crenvusti vienezi, salam afumat, branza franceza cu mucegai albastru, cascaval rucar, crema de branza cu ierburi franceze, crema de smantana cu sunca, branza topita cu sunca, branza ricotta italieneasca, iaurt in stil grecesc, iaurt cu cereale integrale si fructe de padure, budinca ciocolata, baton de ciocolata cu rom, croissant cu crema de ciocolata, suc de portocale. mi-am propus ca o data pe luna cand iau salariul sa merg la lidl si sa-mi cumpar tot ce poftesc. ma uit la un interesant documentar bbc despre stilul rococo: travel, pleasure, madness.

Niciun comentariu: