duminică, 5 octombrie 2014

lying in my bed

am dezasamblat canapeaua pe care am dus-o intr-o boxa in subsolul blocului, apoi am montat patul din lemn, am mesterit la el peste trei ore, e spatios, arata bine, sub el am bagat multe lucruri, blugii, pantalonii, incaltaminte, salteaua din spuma este buna, dorm bine in acest pat. ieri am dat o tura prin mall baneasa, am mancat doua sandvisuri la mec, dupa care m-am dus iar la ikea mi-am luat o lenjerie pentru pat in dungi verticale multicolore si un sistem de depozitare henje cu 4 etajere din lemn, le-am carat singur desi erau destul de grele, taraiam carja dupa mine, am calcat cu grija sa nu ma impiedic, am luat autobuzul, cand am ajuns acasa l-am montat intr-o ora. este foarte incapator, mi-am bagat multe haine in el pe trei randuri, hanorace, pulovere, bluze, tricouri, camasi, iar deasupra am pus doua cutii mari cu alte haine. raftul se potriveste cu patul. imi place cum mi-am aranjat camera. in sfarsit toate hainele sunt ordonate.

Niciun comentariu: