vineri, 17 octombrie 2014

great good fine ok

dupa asia fest in acelasi loc la universitate a inceput festivalul ceaiului si al cafelei, am trecut ieri, la un stand arta ceaiului am gasit doua cutiute noi foarte frumoase, una pe rosu cu o inima in care scrie just for you, alta pe albastru-gri cu o ceasca de cafea herbal tea relaxed morning. am luat troleul si am mers la pansat, rana se vindeca. dupa aceea am luat tramvaiul pana la piata traian si am mers la magazinul kaffa de mi-am cumparat 100 grame de fine china jasmine green tea si doua cutiute, una cu un cal alb pe fond auriu si turcoaz, iar cealalta pe rosu cu trei papusi rusesti matroschka. am luat alt tramvai si am mers la kaufland mihai bravu, mi-am luat musli cu fructe tropicale si seminte, ceai din flori de lavanda dacia plant, zacusca de vinete, tocana de legume, fasole gatita cu costita la conserva, fasole alba in sos tomat, lapte. imi fac provizii de conserve ca vine vremea urata. apar noile parfumuri dior hoome eau for men, davidoff leather blend, jacomo le parfum, lolita lempicka sweet, salvador dali la belle et l'ocelot, salvatore ferragamo emozione. am descoperit doua trupe noi: great good fine ok si ourlives.

Niciun comentariu: