luni, 10 noiembrie 2014

tv on the radio

serviciul imi ocupa marea majoritate a timpului. dupa job ajung acasa obosit si nu mai ies nicaieri, mai ales ca se intuneca dupa ora cinci. doar luni si marti cand sunt liber ajung prin magazine. am fost la iris auchan titan, aici intru in c&a, h&m, new yorker, takko si auchan. mi-am luat ceaiuri fares la pliculete sa beau la servici, ciocolata bohme germana cu menta, suc de portocale. am vazut ca a aparut coca cola life cu eticheta verde indulcita cu extract din stevie. de la lild mi-am luat iaurturi cu fructe, branzeturi, salam presat, hamburger, pate. am mai ajuns la afi, baneasa, vulcan. de la h&m mi-am luat doua tricouri basic in nunate de albastru, de la new yorker un pulover gri inchis, iar de la c&a un pulover bleumarin in anchior. am fost in vizita la o prietena care s-a mutat intr-un apartament nou, mi-a dat sa mananc ciorba de pui si mancare de gutui cu pulpa de pui la cuptor. am vazut documentarul love is in the wild in patru parti: one day in the forest, in australia, monkeys life si in the savannah. am noile albume 2:54, lisa stansfield, oh land, royksopp, tahiti 80, temples, the coral, the twilight sad, tv on the radio, wolf gang. apar noile parfumuri byblos butterfly, roberto cavalli paradiso, davidoff the brilliant game.

Niciun comentariu: