miercuri, 12 noiembrie 2014

falling leaves: the smell of autumn

ieri am ajuns in sun plaza. la c&a au bagat reduceri la anumite pulovere, mi-am luat unul gros gri petrol cu fermoar la gat. un prieten a fost patru zile la dublin pentru concertul kylie minogue, mi-a spus ca a fost de vis, mi-a adus un sapun lavander & chamomile de la tesco din gama my senses si o cutie metalica rotunda cu biscuiti dulci danezi jacobsens bakery. serile trecute am supt o pula foarte buna, frumos baiatul. traficul rutier in orasul asta a devenit un infern. seara, cozile de masini se intaind pe cateva statii. un cosmar pe care trebuie sa-l induram in fiecare zi. nu e de mirare ca multa lume e isterica sau stau prost cu nervii. chiar si eu care de obicei sunt calm imi mai sare trandara si ma enervez. se face tot mai frig, copacii au ramas cu putine frunze ruginii ce cad la fiecare adiere a vantului. iarna se apropie. imi beau cafeaua, ascult interpol si ma pregatesc sa plec la servici.

Niciun comentariu: