marți, 25 noiembrie 2014

under the blanket

am ajuns la gaudeamus de doua ori, miercuri, cand doar m-am uitat la carti insa nu mi-am luat nimic si sambata cand era foarte aglomerat dar mi-am luat doua carti: anchee min - imparateasa orchidee, editura polirom top 10+ si bertrand meyer-stabley - 12 creatoare care au schimbat istoria, baroque books & arts, destul de scumpa cartea asta insa merita, face toti banii. de cateva zile citesc o carte imprumutata de la un prieten: bruce benderson - romanul, o autobiografie erotica, editura trei, foarte misto scrisa, bazata pe intamplari reale. sambata seara la orele 21.15 a fost un cutremur de 5,7 richter insa nu l-am simtit desi stateam in pat si ma uitam la un serial. m-a sunat mama sa ma intrebe cum a fost la mine, insa nu stiam despre ce vorbeste. la braila s-a simtit puternic. am fost in mallurile baneasa, promenada, iris titan, sun plaza, afi cotroceni, militari shopping. de la c&a mi-am luat un pulover gri inchis in anchior cu nasturei si fals tricou alb la gat, la new yorker am gasit manusi gri inchis cu degete destul de groase la un pret foarte bun, iar de la h&m mi-am luat o geaca bleumarin mai groasa pentru iarna, divided blue, un pic mai lunga cu gluga imblanita, destul de scumpa insa sper sa-mi tina de cald cand vor fi -15 C. de la lidl mi-am luat iaurturi, lapte, salamuri feliate, branza ricotta, ciocolata. am intrat la jysk insa nu am vazut nimic interesant care sa imi placa. vor apare noile parfumuri versace eros pour femme, roberto cavalli paradiso. s-a facut tot mai frig, sunt doar cateva grade, vine iarna.

Un comentariu:

wannabegay spunea...

Sper ca anul viitor la gaudeamus sa fie mai multa literatura gay...