vineri, 5 decembrie 2014

do you really love life?

a venit iarna. doua zile a nins marunt, zapada s-a asternut intr-un strat consistent ca o patura alba, apoi a plouat doua zile, zapada s-a topit transformandu-se intr-o flescaiala oribila ce uda incaltamintea. urasc vremea asta mizerabila. din h&m-uri mi-am luat trei pantaloni bleumarin logg regular fit grosi cu buzunare laterale, logg slim fit si man slim fit destul de mulati pe picior si un hanorac logg bleumarin cu fermoar si gluga destul de gros si elegant. de la kaffa mi-am luat trei cutiute metalice noi de 25 g, de la carturesti doua carti polirom top 10+: amin maalouf - samarkand si shan sa - imparateasa, iar de la ikea raftul albert cu patru polite pe care l-am incarcat cu pantaloni, jeansi, pulovere, hanorace, prosoape si cutia cu chiloti. mi-am facut ordine in haine, prin camera, am spalat cateva haine. muzici noi am un live coldplay, best of deus, noul single interpol, the decemberists, take that.

Niciun comentariu: