marți, 9 decembrie 2014

pretend that you're alone

afara ploua, totul e ud, gri apasator, ma deprima vremea asta oribila. soarele nu s-a mai aratat de peste o luna. sunt in concediu de odihna, ce bine e sa stau acasa, sa fac ce imi place, sa ma odihnesc. la h&m au bagat reduceri la anumite haine, mi-am luat un pulover logg gros bleumarin cu trei nasturi verticali la gat si un tricou bleumarin cu imprimeu. am intrat in libraria eminescu, mi-am luat un mic calendar de birou pentru 2015 cu imagini din capitale europene. de pe aoro mi-am luat gentlemen only givenchy 100 ml la un pret foarte bun. la sala dalles e targul cadourilor de craciun, numai kitsch-uri scumpe. m-am plimbat putin prin centrul vechi care arata trist pe ploaia asta mocaneasca. aseara am futut, ce bine a fost. i-a placut tipului cum i-am tras-o, mi-a spus ca ii place ca sunt tandru si frumusel. intr-o seara am fost in vizita la o prietena, am mancat la ea carne de pui cu legume la cuptor, cu piure de cartofi, iar la desert tort tiramisu. mi-a dat la pachet niste branza sarata si mere. mi-ar placea sa mananc branza cu mamaliguta calda. muzici noi am un ep live elbow, un best of neautorizat madonna cu doua piese noi, noul album robbie williams si the decemberists. ascult albumele keane.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai grija ce ti doresti apropo de statul acasa. Eu stau acasa in reprize de cate 30 de zile. :)