duminică, 14 decembrie 2014

sun, sex & shopping

de trei zile la orele amiezei iese soarele si-i atat de placut. uneori spre seara se lasa ceata si se face frig. am umblat mult prin oras, mi-am luat haine de la h&m pantaloni bleumarin slim divided blue, geaca grosuta neaga divided blue cu gluga si doua fermoare, tenisi din panza gri pentru la vara, de la c&a un pulover bleumarin cu trei capse verticale la gat, de la jysk un covoras rosu corai si o perma decor rosie cu crengute, de la carrefour un mic ursulet de plus simpatic, de la dm o apa de gura dontodent cu menta, de la auchan o punga de dero ozon+ manual, iar de la lidl iaurturi, lapte, biscuiti, ciocolata. ieri dimineata am fost la un tip si l-am futut, ah ce bine a fost, mi-a placut de el, iar seara a venit la mine alt tip, l-am futut si pe el. am inceput sa citesc romanul ultimul nud - ellis avery, imprumutat de la un prieten, despre artista emblematica a curentului art deco tamara de lempicka, senzuala rafaela care ajunge muza si iubita pictoritei, reinviind atmosfera boema din parisul anilor nebuni '20 si epoca jazzului.

Niciun comentariu: