luni, 15 decembrie 2014

clothing my addiction

si azi a fost soare dimineata pana dupa pranz, apoi s-a lasat ceata. peisajul meteo seamana de la o zi la alta. bine ca e uscat. am mai umblat prin h&m-uri si mi-am luat un tricou verde logg cu imprimeu un far alb din noua colectie, iar la reduceri am gasit un pulover gri inchis cu buzunar in partea dreapta cu fermoar divided blue, un hanorac logg tricotat, bleumarin cu fermoar, buzunare laterale, elegant si boxeri gri inchis. deja mi-am cheltuit salariul pe haine, nu stiu ce o sa mai mananc, ma descurc eu. intr-o seara am vazut filmul gone girl cu frumosul ben affleck de care imi place mult, intr-o scurta secventa i se vede pula, e foarte bine dotat, il vreau de sot. eu scriu pentru mine, ma ajuta sa-mi corelez gandurile, nu sunt scriitor, acest blog este jurnalul meu intim, desi este public. nu scriu cu intentia de a-mi etala viata, nu bravez cu nimic, sunt discret in felul meu, descriu niste experiente. orice alte comentarii nu ma intereseaza. ascult albumele supergrass.

Niciun comentariu: