luni, 22 decembrie 2014

rebel heart in heartbreak city

aseara a venit la mine un tip ursulet tinerel, am vorbit, ascultat muzica, ne-am sarutat, m-a supt, l-am futut. a ramas sa doarma la mine, se facuse tarziu, nu l-am lasat sa plece in noapte. i-a placut de mine, a ramas sa ne mai vedem. ieri am fost la magazinul jumbo in capatul titanului, mi-am luat doi ursuleti simpatici. cu o seara inainte m-a sunat un prieten si mi-a spus de acest magazin, ca au ursuleti asa cum imi plac mie. era foarte aglomerat, am stat mult la coada la casa de marcat. am intrat in jysk-ul de acolo care este destul de mic, apoi in auchan de mi-am luat biscuiti sarati, iaurt, suc de portocale. m-am intors acasa obosit. am facut infectie la tendon, mi-a aparut o umflatura deasupra operatiei, de cinci zile iau antibiotic ciprinol 500 mg care imi face bine. am incercat sa sparg acea umflatura plina cu puroi insa nu a curs mai nimic si mi-am facut o rana destul de urata pe care o bandajez cu betadina. nu imi era de ajuns ca aveam o rana nevindecata, acum am doua. am tras noul album madonna care va apare la anul, imi place cum suna, are cateva piese bune. am primit sau gasit cateva sticle de parfum: dahlia noir givenchy, jour d'hermes, nina l'eau eau fraiche nina ricci, bvlgari pour homme, chrome legend azzaro. apar noile parfumuri lanvin marry me! confettis, see by chloe si belle, dunhill icon for men. zilele trecute citeam ultimul nud despre pictorita tamara de lempicka si m-am parfumat cu lolita lempicka au masculin. de la carturesti mi-am luat romanul lui orhan pamuk - ma numesc rosu (polirom top 10+), am inceput sa-l citesc. am cateva carti noi pe care nu le-am citit. am ascultat albumele editors, interpol. keane, massive attack, radiohead.

Niciun comentariu: