miercuri, 19 noiembrie 2014

strangers when we meet

in cele doua zile libere am umblat mult prin oras, am fost la iris auchan titan, de la c&a mi-am luat un hanorac bleumarin cu fermoar, de la h&m un tricou basic rosu inchis si la reduceri un pulover subtire in anchior albastru lavanda, apoi am ajuns in afi cotroceni, baneasa, sun plaza, dm au deschis si aici un magazin de care nu stiam si promenada, de la c&a mi-am luat un pulover destul de gros bleumarin cu 10 dungi albe in partea de sus, o bluza cu maneca lunga basic mov lavanda, iar de la humanic ghete din pilele intoarsa verde kaki lock. a plouat, seara se lasa ceata, e destul de frig, umed. apar noile parfumuri chanel allure homme edition blanche eau de parfum, dolce & gabbana pour homme intenso eau de parfum. am vazut filmul dracula untold si am noul the very best of david bowie. azi incepe targul de carte gaudeamus la romexpo.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ar fi interesant de stiu ce job ai, ca pare ca ai un nivel de trai ridicat. Adica wow! Vreau si eu...