luni, 29 septembrie 2014

turn on the sunlight

azi pentru ca vremea a fost frumoasa am fost cu tramvaiul la noul vulcan value centre, arata bine, curat, am intrat in jysk, c&a, h&m, carrefour, nu mi-am luat nimic. dupa aceea am luat iar tramvaiul pana la afi. din auchan mi-am luat ceai de lavanda fares, un ghiveci din ceramica mata culoarea lila in care vreau sa pun seminte de lavanda, suc de portocale zeus, detergent savex, apoi am intrat in dm unde nu am putut rezista tentatiei de a-mi lua un gel de dus alverde cu menta si bergamota, mi-a placut cum miroase, e citric, energizant, o crema de maini alverde cu galbenele si un balsam pentru picioare alverde cu pin si limeta, un ulei eteric din lavanda pentru aromaterapie. a inceput noul sezon revenge, sleepy hollow, the blacklist. ieri mi-am luat de la pull&bear unirea un tricou gri inchis cu print figura unui baietel ce are o masca azurie iar sub poza scrie superhero.

Niciun comentariu: