marți, 23 septembrie 2014

same town, new story

azi ploua, e toamna, racoare, o atmosfera gri. duminica am ajuns cu 137 la un lidl in drumul taberei dupa plaza, imi era dor de produsele lor, mi-am luat un pachet de cafea bellarom expresso foarte buna, cateva borcane cu sosuri pe care le mananc cu covrigei sau grisine, tocana de legume, iaurt cu fructe, lapte, mi-am incarcat rucsacul. de la dm mi-am luat un gel de dus balea men hydro care cu extract din radacina lemnului dulce, imi place cum miroase. ieri dimineata am umblat peste 6 ore, am fost la spital sa-mi schimbe pansamentul, apoi la policlinica sa-mi dea concediul, dupa am mers la medicul de familie sa il avizeze, apoi am ajuns la servici sa-l las la personal, dupa am fost la asociatia vicimelor accidentelor rutiere unde am discutat cu presedintele asociatiei si am aflat cum ma pot ajuta in cazul meu, m-am intors acasa dupa ora doua, obosit si cu piciorul umflat. uneori ma ustura rana. tendonul incepe sa devina flexibil, pot aduce piciorul spre pozitia normala, desi ma doare putin. doctorul mi-a spus ca daca acolo nu-mi va creste pielea va trebui sa-mi faca transplant de piele si nu vreau asa ceva. sper sa nu ajung la asta, sa mi se vindece rana pe cale naturala. chiar nu mai vreau o alta interventie chirurgicala. de trei luni trag cu piciorul asta si inca nu s-a vindecat. au inceput noile sezoane din the blacklist, boardwalk empire, downton abbey, sleepy hollow si noul serial gotham. american horror story freak show va incepe pe 6 octombrie, the following in ianuarie. apar noile parfumuri: angel glamorama thierry mugler, extatic intense gold balmain, first edition or van cleef & arpels, cartier declaration d'un soir intense for men. un prieten mi-a adus sticlele de parfum b*men thierry mugler, gianfranco ferre for man, gucci pour homme II, halloween man j.del pozo, kenzo jungle homme, no 5 chanel eau de parfum, un jardin apres la mousson hermes, xeryus rouge givenchy. ascult interpol.

Un comentariu:

Sobolanul cel Curios spunea...

Nu te-ai mai futut ? Ce se intampla ? Te calugaresti ?