vineri, 5 septembrie 2014

a venit toamna

a venit toamna. afara s-a racorit considerabil, frunzele copacilor se usuca si cad, uneori ploua. adio vara. de 4 saptamani m-am intors sa stau la mine in camera, amicul care m-a gazduit pe perioada convalescentei se saturase de mine. ieri mi-am tras net prin cablu, alta viata. eram rupt de lume fara net. operatia mea de la picior s-a transformat intr-o buba urata, pe o portiune nu mi-a prins cusatura, doctorul nu a vazut cum evolueaza vindecarea timp de 10 saptamani, abia pe 1 septembrie a vazut si s-a ingrozit. mi-a pus piciorul intr-o atela gipsata si ma da cu dermazin crema pentru a ajuta vindecarea. merg greu pe distante scurte cu doua carje. stau pe canapea, citesc carti, ascult muzica, ma uit la filme, seriale. am revazut pentru a nu stiu cata oara serialul meu preferat sex and the city, mi-a luat o saptamana sa-l vad, ma binedispune, distreaza. putinii mei prieteni trec pe la mine sa ma vada cand au timp. prietenul meu cel insurat a fost cu familia in concediu in spania pe costa blanca, mi-a adus un suport de lumanare din ceramica cu niste flori vopsite handmade, dragut ca intotdeauna. un amic din franta mi-a trimis noul terre d'hermes eau tres fraiche la 125 ml, iar un prieten de aici mi-a dat aura for men jacomo si cateva sticle de parfum. ies noile parfumuri me l'absolu lanvin, moschino stars, cartier la panthere extrait, l'amour fou l'elixir emanuel ungaro, dsquared2 wild, john varvatos oud. am noile albume blonde redhead, elephant stone, un live goldfrapp, interpol, my brightest diamond, the kooks, zoot woman.

Niciun comentariu: