sâmbătă, 27 septembrie 2014

in the heart of darkness hiding a wild predator

afara ploua marunt, e ud, racoare, innorat. imi beau cafeaua cu biscuiti poieni cu merisoare si ascult noul album thom yorke, merge numai bine cu atmosfera asta de toamna gri. ieri am fost harnic, am spalat pe jos si pervazul geamului, am scuturat covorasele, am scos dintr-o cutie trei lenjerii de pat, am bagat intr-o cutie pantalonii scurti, am scos niste pulovere terranova mai vechi sa le port, am rearanjat blugii si pantalonii, prosoapele, am spalat haine, ma durea spatele si piciorul de cata treaba am facut. vreau sa-mi iau pat din lemn cu saltea si un raft albert de la ikea pentru haine. nu mai vreau sa dorm chinuit in canapeaua asta mica. un prieten mi-a adus un ursulet dragalas ce tine in maini o inina rosie pe care scrie ich mag dich. l-am pus alaturi de fratiorii lui. ma uit la documentare despre wildlife: amazing planet (3 parti), wild brasil - mysterious natural paradise (5 parti), wild nile (3 parti), inside the perfect predator, magic of the mountains. am noile albume broken records, erasure, thom yorke. suede relanseaza albumul lor epic din 1994 dog man star intr-o editie de lux: 20th anniversary edition collectors box set, ce va contine albumul la calitatea high fidelity pure audio blu-ray, b-sides inclusiv stay together.

Niciun comentariu: