sâmbătă, 20 septembrie 2014

the ideal man is a myth

am scapat de atela gipsata care imi limita miscarile, am doar un bandaj, rana trebuie sa prinda coaja sa se vindece. merg cu doua carje, obosesc, incerc sa fac miscare pentru a-mi recupera tendonul si muschii piciorului. ieri am fost la ikea, vreau sa-mi cumpar o canapea sau pat de o persoana pentru ca nu mai suport sa dorm in canapeaua mea mica in care nu-mi pot intinde picioarele si e chinuitor. am vazut o canapea simpla extensibila cadru metalic fara brate sau pat cadru din lemn de pin cu saltea, as opta pentru pat. imi trebuie o masina sa le car pana acasa. nu stiu daca imi ramane loc pentru un raft cu 5 polite tot din lemn de pin, sa-mi pun hainele pe el. ar merge bine cu patul. as mai vrea o lenjerie noua pentru pat insa nu am vazut nici una care sa-mi placa cu adevarat. dupa ikea am mers in mall baneasa, am intrat in h&m man, pull&bear, douglas, sephora, m-am parfumat cu l'homme ideal guerlain si am testat alte parfumuri. fetele din parfumerie, amicele mele, au sarit pe mine sa ma intrebe ce mi s-a intamplat si sa-mi ceara parerea noilor aparitii. ma considera un guru al parfumurilor, eu le stiu pe toate :-). am vrut sa merg in carrefour insa obosisem, nu am avut suficienta putere sa merg pana acolo, am preferat sa merg incet spre statia de autobuz, ma durea piciorul sanatos, soldul, umerii, facusem destul efort. eu vreau sa merg cat pot de mult insa dupa trei luni de stat in pat e cam greu. insa am ambitie si incredere in mine.

Niciun comentariu: