joi, 18 septembrie 2014

new blue jeans, t-shirt, books

in ultimele doua saptamani am stat in casa cu piciorul imobilizat intr-o altela gipsata, am iesit doar pana la spital la pansat, ma duce turcul cu masina. rana de la picior se vindeca destul de greu insa acum e intr-un stadiu mai bun. acum am decat o fasa infasurata. nu pot calca bine pe picior, tendonul este rigid, merg cu doua carje. intai trebuie sa se vindece rana, dupa va trebui sa fac recuperare. m-am uitat la multe filme. azi am ajuns cu 137 la afi cotroceni, in h&m nu am vazut nimic care sa-mi placa, insa la pull&bear aveau haine frumusele, mi-am cumparat jeansi albastri cu cusatura rosie straight fit, o bluza neagra cu imprimeu black mountains si un tricou albastru cu imprimeu spectrum. de la carturesti mi-am luat trei carti polirom top 10+: f. scott fitzgerald - strania poveste a lui benjamin button si alte intamplari din epoca jazzului, sadegh hedayat - ingropat de viu si philip o ceallaigh - insemnari dintr-un bordel turcesc. in sephora am testat noile parfumuri aparute: l'homme ideal guerlain, e asa cum imi place, aromatic-lemnos, dulce-fructat, elegant, bine echilibrat in note, aduce cu pi givenchy; bvlgari man in black eau de parfum, condimentat-rasinos-piele, are piper, oud; bleu de chanel eau de parfum, jimmy choo man, aromatic-lemnos, mi-a placut, my burberry, floral-lemnos, cu tuberoza, dahlia divin givenchy, floral-elegant. obosesc destul de repede si nu vreau sa-mi fortez piciorul sanatos. am noile albume erasure, lenny kravitz, the drums, u2. vreau ca in fiecare zi sa fac putina miscare.

Niciun comentariu: