sâmbătă, 17 august 2013

when the tv turns to static

azi a trecut pe la mine amicul meu arhitect si am mers impreuna la muzeul national de arta unde am vizitat in grup organizat cu ghid sufrageria regala, scara voievozilor, sala tronului, salonul oval, totul este impunator, majestuos, nu-mi pot decat imagina cum era pe vremea regilor, imi place mult delicatetea, finetea, eleganta pe care a avut-o regina maria, apoi am mers in salile kretzulescu unde am vazut o expozitie de gravura japoneza imagini ale lumii trecatoare de utagawa kuniyoshi, imi place mult pictura japoneza veche. mi se facuse foame asa ca am mers la mcdonald's de am mancat un cheeseburger si un puisor, am trecut prin douglas de m-am parfumat cu fan di fendi pour homme si h&m, apoi am intrat la carrefour de mi-am luat lapte, iaurt si o rotita mica de cascaval. am descarcat acum noul album glasvegas.

Niciun comentariu: