duminică, 18 august 2013

inevitable, sometimes we’re not the ones we thought we were

azi am fost in mall baneasa, la pull&bear inca mai au reduceri, am scotocit prin haine, am probat cateva perechi de jeansi si in final m-am hotarat la unii foarte misto modelul s-05 the loose fit, imi vin bine , ma simt confortabil in ei, imi place croiala si culoarea lor albastru inchis. i-am adjudecat. apoi am intrat in douglas, inevitabil, nu pot trece pe langa parfumerie fara sa intru sa testez cateva parfumuri, sa vorbesc cu fetele care sunt dragute cu mine si imi dau esantioane, azi am primit dior homme intense este unul din parfumurile mele favorite. de la carrefour mi-am luat branza cu smantana fagaras friss imi place mult. acum spre seara am fost la un brazilian cazat la novotel, super misto tipul, masculin, paros, bine facut la corp, chelios, normal in dotare, mi-a supt-o minunat, eu am avut erectie maxima pentru ca mi-a placut cum arata si cum sugea. a fost wow. cand am facut dus am vazut ca avea in baie un parfum acqua di parma blu mediterraneo, frumoasa sticla si culoarea. am descoperit o noua trupa care suna bine rue royale, am tras doua albume ale lor. let's set out to discover tiny remedies and brought up somewhere else.

Niciun comentariu: