vineri, 9 august 2013

sky tower

de azi se poate vizita etajul 34 al celei mai inalte cladiri din romania sky tower, are 137 m inaltime, este impresionant cum se vede bucurestiul de sus, iti taie respiratia, este superb. cladirea are forma circulara iti ofera o perspectiva panoramica asupra oricarui punct cardinal al orasului ce se vede mult mai verde de sus. am facut poze pe care le-am postat pe pagina mea de facebook. mi-a placut cum se vad lacurile floreasca, herastrau, in forma serpentica, totul pare mai curat vazut de sus. langa sky tower se construieste noul mall promenada ce are un design futurist si va avea o mica gradina interioara, abia astept deschiderea. lifturile urca foarte repede, mi s-au infundat urechile si m-a luat ameteala la coborare. a fost o experienta unica, frumoasa acolo sus la etajul 34 unde am baut o cafea lavazza din partea casei.

Niciun comentariu: