marți, 20 august 2013

colosseum

azi am ajuns la colosseum, nu cel din roma ci cel de la marginea bucurestiului din chitila, este un carrefour mare acolo din care mi-am luat lapte, branza cu smantana fagaras, sticks-uri, crackers, 1 litru de cola ca imi era pofta sa beau cola. am vazut niste camasi frumusele cu maneca lunga in carouri si pulovere uni la baza gatului sau in anchior, diferite culori, la preturi bune, insa m-am abtinut sa-mi cumpar ceva. recunosc ca sunt fidel brandurilor mele favorite si foarte rar cumpar alt brand. tot acolo este un mare magazin de bricolaj leroy merlin insa nu am intrat ca nu ma pasioneaza materialele de constructie, mai degraba muncitorii. la intoarcere in autobuz s-a asezat pe scaun langa mine un barbat la vreo 50 de ani prezentabil grizonat straight looking nu purta verigheta care si-a tot apropiat piciorul de al meu, atunci eu am plusat si l-am atins usor cu mana pe picior si cu cotul de bratul lui, m-am excitat mi se sculase, mi s-a parut ca-i plac atingerile mele subtile, jocul asta a durat aproape tot drumul, insa nu s-a concretizat nimic pt ca nu am coborat la aceeasi statie, desi mi-ar fi placut sa ma fut cu el, ma atragea, imi placea de el cum arata asa barbat. am tras noul album franz ferdinand, suna bine.

Un comentariu:

Peter spunea...

Nebunelul de la Colosseum