marți, 13 august 2013

arta, parfumuri, povesti

saptamana trecuta am vizitat muzeul colectiilor de arta, este foarte frumos mi-a placut mult, pictorii romani vechi: grigorescu, petrascu, ciucurencu, iser, ressu, sirato si multi altii sunt absolut superbi. sunt foarte multe tablouri, arta decorativa, iti trebuie vreo 3 ore sa vizitezi totul, la un moment dat obosisem si am simtit ca nu mai pot vedea toate acele frumuseti. o sa mai merg pentru ca se merita. mi-am imbogatit colectia sticlelor de parfum cu pi neo givenchy, givenchy pour homme adventure sensations, boss elements aqua, boss soul, 1 million paco rabanne, burberry for men, sander for men jil sander, dkny be delicious men donna karan, prada amber, oxygene lanvin. chopard scoate un nou parfum de dama floral oriental enchanted golden absolute. mi-am luat o carte de la nemira sapte povesti de vacanta, uneori citesc literatura clasica. muzici noi am un live atoms for peace,  austra, un ep bloc party, un ep clap your hands say yeah, cloud control, deptford goth, glass towers, goldfrapp, pet shop boys, snow ghosts, the silver seas, travis, white lies.

Niciun comentariu: