miercuri, 14 august 2013

prin muzee

azi am vizitat patru muzee, am inceput cu antipa, este uimitor si fascinant sa vezi atat de multe animale diferite, impaiate, stranse laolalta; zambaccian care expune pictura romaneasca consacrata de o mare valoare artistica a celor mai mari pictori romani si cateva tablouri cu pictura franceza impresionista, casa este splendida; apoi am mers la muzeul hartilor vechi care este interesant pentru ca prezinta istoria veche; m-am plimbat pe strazile linistite cu nume de capitale unde sunt atat de multe vile absolut superbe si mi-am incheiat periplul de cultura cu muzeul aman. apar noile parfumuri: aura loewe, halloween fleur jesus del pozo, place rouge guerlain, valentina oud assoluto valentino, a*men pure energy thierry mugler, chrome united for men azzaro. este canicula, beau ceai si fac dus sa ma racoresc.

Niciun comentariu: