marți, 13 august 2013

cobalt blue

azi am ajuns la muzeul national al pompierilor - foisorul de foc, demult imi doream sa intru in aceasta cladire turn, totul este vechi in interior, am avut senzatia ca pasesc inapoi in timp prin anii '60-'70, insa destul de interesant mai ales ca prezinta evenimentele importante din istoria noastra. mi-am propus ca in acest concediu sa vizitez cat mai multe muzee. apoi am mers la auchan titan de mi-am luat lapte, iaurt, branza proaspata de vaca, branza topita, sunca de praga, iaurt cu biscuiti, suc multifruct. la newyorker-ul de acolo din galeria iris am gasit la reduceri o bluza cu maneca lunga albastra smog, un set de doua sosete scurte albastre cu dungi rosii, un set de sosete lungi albastre cu stelute rosii, iar de la c&a mi-am luat un tricou albastru clockhouse basic. este cald afara, zapuseala, fac cateva dusuri pe zi. ascult albumele glasvegas, travis, white lies.

Niciun comentariu: