luni, 12 august 2013

summer well

in wekend am fost la festivalul de muzica summer well, mi-a placut mult, m-am simtit super. domeniul stirbei din buftea este ok, destul de ingrijit, peisager, cu cateva cladiri neogotice si multa natura. in prima seara i-am vazut live pe glasvegas care au facut un show minunat, solistul canta super, mi-au placut proiectiile video ce s-au potrivit perfect cu muzica lor, seara fiind incheiata de the xx ce fac o muzica necomerciala, un electro new wave elaborat as spune, au cantat perfect. a doua seara i-am vazut pe everything everything mi-au placut mult si suede care au fost fantastici, brett intr-o forma excelenta, s-a miscat continuu pe scena, foarte energic, stie sa faca show, sa fascineze fanii, au cantat un set list minunat cu piese la care nu ma asteptam, a fost superb. am facut multe poze le-am postat pe facebook, am stat mult in picioare, am rezonat exaltat pe muzica trupelor mele favorite si ma bucur ca i-am vazut live.

Niciun comentariu: