luni, 26 august 2013

when there is love people get married

sambata am mers la ikea cautam o rama foto pentru ca fostul meu prieten a fost in concediu la paris cu familia lui si mi-a adus de acolo o reproducere dupa o pictura cu moulin rouge foarte draguta, am luat o rama rosie ce se potriveste perfect cu pictura si in mansarda mea boema. am vazut lucruri dragute la ikea. apoi am intrat in mall baneasa, la pull & bear am gasit la reduceri o bluza subtire cu maneca lunga gri-maron cu imprimeu tenisi gri. la douglas am testat cateva parfumuri, toate parfumurile de dama noi miros la fel fructat-floral-mosc, mult prea fructate, dulci, iar fetele mi-au dat esantioane de parfum si crema de fata. de la carrefour mi-am luat sampon garnier ultra doux lavander and rose from grasse. seara am mers la nunta unei bune prietene, era frumoasa in rochia de mireasa, la un moment dat s-a furat mireasa, am mers cu doua masini la arcul de triumf unde erau mai multe mirese si nuntasi, am facut poze apoi ne-am intors la restaurant. am mancat mult, mezeluri, cascaval, file de peste, cartofi, sarmale in foi de varza murata, grill de pui si porc, tort de ciocolata si crema mascarpone. am dansat desi muzica nu mi-a placut. a fost ok nunta, mai ales ca am fost inconjurat de amice pe care le cunosc demult. am plecat de la nunta la ora 5 dimineata, eram obosit si imi era somn.

Niciun comentariu: